قهرمانی

مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر کرج بر نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری شهرداری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج مریم قهرمانی صارم با اشاره به پیگیری موضوعات پاکبانان از شهرداری مناطق اظهار داشت: طی هفته گذشته پس از تذکرات مکرر در  جلسه رسمی شورای شهر بواسطه نتیجه بخش بودن موضوعات و تذکرات متعدد پی گیری های بی وقفه اما متاسفانه بی نتیجه، که باید اعلام کنم تاکنون اقدامی  به معنای واقعی کلمه هیچ اقدامی برای بهبود  وضعیت قراردادی نیروهای پاکبان و ترمیم حقوق که منجر به دریافتی بیشتر و شرایط معیشتی بهتر برای آنان باشد صورت نگرفته است.

  عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: لذا تغییر ساعات کاری به نیمه شب و بدون افزایش دستمزد و خطرات بیشتر در حین کار  در معابر را باید به کمبود ملزومات  کاری اعم از  البسه مناسب و دستکش و … اضافه کرد.

قهرمانی صارم تصریح کرد: مبلغ افزایش بودجه ای که برای خدمات شهری در شورا  به درخواست شهرداری مصوب شده است، (بنده رای مخالف داده ام و دلایل آن را عنوان کرده ام) تکرار میکنم تنها افزایش آن برای ادامه همکاری با پیمانکاران فعلی مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان تحت عنوان تعدیل می باشد.  

وی خاطرنشان کرد: ضعف نظارت و تامین شرایط اولیه برای پاکبانان و در کنار آن سبزبانان مشهود است و بارها اینجانب و سایر اعضای شورا تذکر داده ایم  اما تاکنون تغییری حاصل نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =